آخرین مطالب

ارتباط با ما

از معجزات عسل

عسل خالص را روي صورتتان ماساژ دهيد و اجازه دهيد مدتي روي پوستتان بماند تا خشك شود حدودأ يك ربع بعد صورتتان را با آب ولرم بشوييد. اين كار موجب آبرساني نرمي و شفافيت پوست ميشود.
براي نرمي و لطافت پوست بدن يك چهارم تا يك دوم فنجان عسل را به آب وان اضافه كنيد.

براي نرم شدن موهايتان يك دوم فنجان عسل را با سه قاشق سوپخوري روغن زيتون مخلوط نماييد و كاملا موهايتان را به آن آغشته كنيد. پوششي روي سرتان بكشيد و نيم ساعت بعد با شامپويي ملايم موهايتان را شستشو دهيد.
براي درخشان شدن موهايتان مخلوطي از يك قاشق چايخوري عسل به همراه مقداري آب ليموي تازه را در يك ليتر آب گرم مخلوط نماييد و پس از شستشو با شامپوي مخصوص خود روي موهايتان پخش كنيد. اجازه دهيد موهايتان به حالت طبيعي خشك شود نيازي به آبكشي ندارد.

مخلوطي از يك قاشق چايخوري عسل دو قاشق چايخوري آب ولرم و يك قاشق چايخوري پودر دارچين را تهيه كرده روي قسمتي از بدن كه خارش احساس ميكنيد قرار دهيد خارش و درد در عرض يك يا دو دقيقه فروكش خواهد كرد.
مخلوطي از ٤ قاشق چايخوري عسل يك قاشق چايخوري پودر دارچين و دو فنجان آب گرم را بجوشانيد مخلوط بدست آمده را سه الي چهار بار در طول روز ميل كنيد اين تركيب موجب حفظ طراوت و شادابي و جلوگيري از پيري زودرس ميگردد.
مصرف ناشتا يك ليوان آب ولرم با مخلوط عسل وآبليموي تازه موجب پاكسازي بدن از سموم ميگردد.

پست های مرتبط