آخرین مطالب

ارتباط با ما

کاربردهای PRP در زیبایی وسلامت

یکی از کاربردهای پی آر پی در جوانسازی و رفع چین و چروک صورت، خط خنده و اطراف چشم و گردن می باشد. PRP باعث فعال شدن فیبروبلاست هاو کلاژن سازی و در نتیجه بافت سازی پوست می شود.

  • کاربرد PRP در درمان تیرگی، گودی و پف زیر چشم

درمان تیرگی، گودی و پف زیر چشم یکی از بهترین کاربردهای PRP بوده و شاید اگر اغراق نباشد، با یک بار PRP در ناحیه چشم، ترمیم، سلول سازی و بافت سازی در این ناحیه شروع شده و به طور فوق العاده ای باعث پر شدن گودی زیر چشم و از بین رفتن تیرگی و چروک های این ناحیه می گردد.

  • کاربرد PRP در درمان چروک های پشت دست

PRP جزو کارآمدترین روش ها جهت صاف کردن و پر کردن چروک های پشت دست می باشد.

  • درمان طاسی و ریزش مو با استفاده از PRP

مطالعات مختلف کلینیکی نشان داده اند که استفاده از PRP در طاسی سر می تواند موجب رویش مجدد و طبیعی مو در مناطق طاس پوست سر شود. این کار موجب تقویت شکل و قوام و کیفیت فولیکول های موجود، طولانی تر کردن دوره آناژن و افزایش عمر موهای موجود می شود. از مزایای استفاده از PRP در درمان طاسی آن است که برای انجام آن نیازی به کوتاه کردن موی شخص نیست و هیچگونه آثار اسکار جراحی و خونریزی ایجاد نمی شود.

  • درمان اسکارهای جراحی، سوختگی و آکنه با PRP

با توجه به مطالعاتی که اخیرا انجام پذیرفته ثابت شده است، PRP باعث درمان اسکار جراحی، سوختگی و آکنه می شود. البته استفاده همزمان از سایر روش ها بالاخص لیزرها نیز پیشنهاد می گردد.

پست های مرتبط