آخرین مطالب

ارتباط با ما

تاثیر آراف برای درمان چروک صورت و افتادگی.

  • سفت کردن پوست
  • درمان افتادگی
  • کاهش چین و چروک صورت
  • رفع چاقی موضعی
  • رفع سلولیت

با امواج رادیوفرکانسی ( RF ):

در این روش از امواج رادیوفرکانسی برای ایجاد گرمایش یکدست در لایه زیرجلد استفاده می شود . این اثر گرمایی ملایم با گشاد کردن رگها و افزایش جریان خون،موجب خروج آلبومین از داخل رگها به بافت شده و القای فعالیت به سلولهای مسئول ترشح کلاژن موجود در بافت کرده و ساخت کلاژن رخ می شدهد. این ترشح کلاژن عامل اصلی سفت شدن پوست موضع تحت درمان است.

مطالعات انجام شده در زمینه ماندگاری کلاژن ساخته شده در پوست بدنبال ترماژ نشان می دهد که این اثرات مثبت حداقل دو سال در پوست افراد پایدار بوده و با انجام جلسات درمانی با فواصل توصیه شده توسط پزشک معالج می توانید بطور همیشگی از داشتن پوستی جوانتر از سن واقعی خود بدون استفاده از روشهای جراحی لذت ببرید. توصیه می شود حتی اگر شما حین درمان،سفتی چشمگیری در موضع ترماژ شده مشاهده هم نکردید بهتر است جلسات درمانی خود را کامل کنید چرا که اثرات کلاژن سازی این امواج قطعی بوده و از پیشرفت افتادگی و شلی پوست شما جلوگیری خواهد کرد.

همچنین برای رفع شلی پوست شکم بعد از عمل لیپوساکشن یا کاهش وزن سریع از ترماژ می توانید طی جلسات درمانی توصیه شده نتایج خوبی گرفت. نتیجه فوق در ناحیه داخل ران که به مرور زمان دچار شلی می شود نیز قابل مشاهده است.

همچنین ثاتیر آراف ترماژ برای درمان چین و چروک صورت و افتادگی که در افزایش سن ایجاد میشود بسیار عالی و فراتر از انتظار است.

پست های مرتبط